Fun Snowman Kindergarten Games voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Leuke Sneeuwpop Kleuterspelletjes: Een feestelijk leeravontuur voor kinderen

Leuke Sneeuwman Kleuterspelletjes is een Android-applicatie ontwikkeld door Family Play Ltd, beschikbaar voor gratis. Het valt onder de categorie educatieve spelletjes en is speciaal ontworpen voor kinderen van 5 jaar en ouder. Het spel is een perfecte mix van plezier en leren, met een schattige sneeuwman die kinderen motiveert om deel te nemen aan 12 verschillende activiteiten om de geletterdheid in de vroege kindertijd te ontwikkelen.

Het spel heeft als doel de basis van kleuteronderwijs te onderwijzen, waaronder patroonherkenning en sequenties, spelling, het matchen van objecten, kleuren, vormen en dieren, en verschillende wiskundige concepten. Het biedt een verscheidenheid aan veelvoorkomende kernvaardigheden voor kleuters, zoals nummerherkenning, matchspelletjes, vergelijkingen, spelling en patronen. Het spel is interactief en boeiend, met positieve aanmoediging, professionele vertelling en speelse muziek. Het is een continu spelplezier voor kinderen om te leren en te genieten.

Programma is beschikbaar in andere talen

Fun Snowman Kindergarten Games voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 3.25

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Fun Snowman Kindergarten Games

Heeft u geprobeerd Fun Snowman Kindergarten Games? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.